🩷 Nyt 0,79 % + kulut! Lähes kaikki vaihtoautot! 🩷

1. v | Lisäturva alk. 7 €/v | Katso kaikki edut!

Ohjeet reklamaation tekemiseen

1. Ensimmäiset toimet

  • Täytä ja lähetä oheinen reklamaatiolomake. Mitä tarkemmin kuvaat reklamaation aiheen, sitä tarkemmin ja nopeammin saamme asian käsiteltyä.
  • Odota. Otamme yhteyttä sinuun mahdollisimman pian.
  • Ohjaamme sinut korjaamoon. Asian ratkaisemiseksi tarvitaan ensin vikadiagnoosi ja kustannusarvio. Niiden jälkeen voimme tehdä ratkaisuja korjauksista.

2. Korjaus ja kustannukset

  • Vastaamme siitä, että ostamasi auto on siinä kunnossa kuin sen ajomäärä, ikä ja muut Autolähteen antamat tiedot huomioiden on syytä olettaa.
  • Autolähde osallistuu korjauksen kustannuksiin kilpailu- ja kuluttajaviraston suosituksen ja auton elinkaarimallin mukaisesti, mikäli autossa todetaan myyjäliikkeen vastuulle kuuluva virhe, josta sinulle ei ole kerrottu kaupantekohetkellä.
  • Yksityishenkilön ostamasta autosta vastaamme kuluttajansuojalain mukaisesti.

3. Sinua koskevat vastuut

  • Auton käyttö ja huollattaminen valmistajan ohjeiden mukaan
  • Havaitun virheen ilmoittaminen viipymättä Autolähteelle
  • Vian ilmetessä auton toimittaminen Autolähteen osoittamaan korjaamoon

Reklamaatiot käsitellään aina kilpailu- ja kuluttajaviraston ohjeistuksen mukaisesti.

Reklamaatiolomake

Pudota tiedostot tähän tai
Sallitut tiedostotyypit: jpg, jpeg, png, pdf, Max. tiedoston koko: 8 MB, Max. tiedostot: 4.
    Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.